Запчастини для будівельних люльок – дуже специфічний товар, його не купиш у сусідньому супермаркеті, а замовляти у сумнівному магазині прямо з Китаю – ризиковано. Насправді, до цієї справи потрібно поставитися максимально серйозно, адже неякісна деталь підйомника може призвести до несприятливих наслідків під час роботи на великій висоті. Будівельна компанія «MID-SERVICE» пропонує всі види оригінальних деталей для обслуговування та ремонту будівельних люльок «ZLP 630». Крім того, ми можемо доставити будь-які запчастини на замовлення в найкоротші терміни за ціною від виробника. Ознайомитись з переліком запчастин можна у нашому каталозі на сайті, або зателефонувати менеджеру.

Обслуговування будівельної люльки

Фасадний підйомник потрібно регулярно оглядати, тестувати та обслуговувати, чому це важливо?

  • Висотні роботи супроводжуються підвищеним рівнем небезпеки, всі механізми, уловлювачі, електромагнітні гальма повинні оглядатися робітниками щодня, щоб уникнути аварії;
  • Підйомник – це «машина», будь-яка деталь зношується з часом, найбільш сильно піддаються цьому основні троси. Заміна тросів повинна проводитись згідно з офіційною інструкцією з експлуатації;
  • Електродвигун підйомника живиться від мережі 380В. Будь-яка несправність мережі чи приладів підвищує ризик електротравми робітників та пожежі;
  • Рівень та якість мастила в редукторі також відіграє важливу роль. Перевіряти його потрібно приблизно раз на 3 місяці. Мастило забезпечує нормальну роботу механізму підйому люльки.

Запчастини для фасадного підйомника «ZLP 630»

У каталозі «MID-SERVICE» Ви знайдете запчастини для люльки ZLP 630, що ми можемо запропонувати вже сьогодні?

  1. Запчастини для консолі: балки, стійки, вали, контрвантаж, ролики;
  2. Запчастини до корзини: бічні огорожі, підшипники, колеса, втулки;
  3. Електроустаткування: автоматичні вимикачі, кабелі, колодки, заклепочники;
  4. Редуктори: сальники, вали, мости, муфти;
  5. Уловлювачі та елементи страхової системи: ролики, втулки, колодки, пружини;
  6. Троси: натяжні троси, напрямні, талрепи, хомути;
  7. Інші дрібні елементи “ZLP 630”.

запчасти для строительной люльки

Команда «MID-SERVICE» рекомендує використовувати тільки оригінальні деталі для обслуговування та ремонту фасадних підйомників «ZLP 630». Експлуатація люльки з «нерідними» запчастинами – це великий ризик для життя та здоров’я Ваших співробітників.

Сервісне обслуговування будівельних люльок у Києві

Спеціалісти ремонтної бази «MID-SERVICE» в Києві проводять обслуговування та ремонт будівельних люльок «ZLP 630» будь-якої складності. Наша команда може забезпечити демонтаж підйомника, доставку до сервісного центру, діагностику та ремонт обладнання у найкоротші терміни. Якщо проблему можна вирішити на місці, майстер MID-SERVICE обов’язково виконає весь обсяг робіт максимально швидко та професійно. Викликати спеціаліста у Києві на свій об’єкт Ви можете за телефоном або прямо на сайті.

Тимчасова оренда люльки на період ремонту в «MID-SERVICE»

Сучасне будівництво часто спирається на чіткі часові рамки. Запізнюватися ніяк не можна, адже це все фінансові втрати. Якщо одна або кілька Ваших люльок вийшли з ладу, Ви можете звернутися до сервісного центру «MID-SERVICE», а на час ремонтних робіт взяти будь-яку кількість підйомників в оренду. Вартість оренди люльки у Києві – всього 4999 грн/місяць.

Терміново потрібні деталі для будівельної люльки? Оформіть замовлення безпосередньо у нас на сайті або в телефонному режимі у менеджера. Ми завжди раді новій співпраці та готові знайти індивідуальний підхід до кожного клієнта.

Поширені запитання

✅ Як часто потрібно проводити технічне обслуговування будівельної люльки?

Технічне обслуговування люльки необхідно проводити згідно з технічним паспортом підйомника, який Ви отримуєте при купівлі/оренді. Окремі деталі вимагають щоденного огляду та перевірки працездатності, подробиці можна дізнатися у нашого фахівця.

✅ Як зрозуміти, що час міняти ту чи іншу деталь фасадного підйомника?

Потрібно дотримуватись термінів ТО згідно з інструкцією «ZLP 630». Професійну діагностику може провести лише підготовлений фахівець. Якщо Вам потрібна допомога у сервісному обслуговуванні, залиште заявку на сайті або зв’яжіться з нами по телефону.

✅ Чи можна використовувати «рідні» деталі для ремонту люльки «ZLP 630»?

Монтаж консолі здійснюється згідно з офіційною інструкцією, яку ми надаємо під час купівлі або оренди підйомника. “MID-SERVICE” також пропонує послугу “Шеф Монтаж під ключ” для кожного клієнта.

✅ Чи можна працювати в люльці під час дощу?

Ні, використання підробок для обслуговування та ремонту ZLP 630 та інших підйомників – це загроза аварії на будівельному майданчику, а значить і ризик для життя робітників.

✅ Які запчастини для будівельного підйомника можна купити у «MID-SERVICE»?

У «MID-SERVICE» Ви можете придбати абсолютно всі запчастини до фасадного підйомника «ZLP 630» в будь-якій кількості.

✅ Як довго триває ремонт люльки у сервісному центрі «MID-SERVICE»?

Тривалість ремонту залежить від серйозності поломки, під час діагностики майстер MID-SERVICE проінформує Вас про приблизні терміни ремонту. На цей період Ви можете взяти люльку в оренду з доставкою та встановленням у будь-якій точці України.