Одним із основних напрямків застосування будівельної люльки є робота з рекламними банерами на висоті. За допомогою фасадної люльки виконується:

  • встановлення банера;
  • демонтаж банера.

Замовник може купити фасадну люльку або взяти в оренду для розміщення чи зняття рекламних вивісок та плакатів.

Яким має бути рекламний банер

Рекламні вивіски заполонили інформаційний простір і їх настільки багато, що вони можуть набриднути. Для того, щоб людина помітила вашу рекламу, вона повинна бути добре продуманою з дотриманням певних правил:

  • дотримання законодавства про рекламу: що можна рекламувати, що не можна. Ці деталі слід уточнювати до моменту створення макета рекламного повідомлення;
  • дизайн: наявність зображень, які не ріжуть очі. Краще використовувати простий фон, не більше двох картинок – так не захаращує місце на вивісці відволікаючими деталями від потрібної інформації. В ідеалі – наявність яскравого слогану або фрази, яка привертає увагу та несе у собі основний посил.

Також, одним із основних показників ефективної реклами є її правильне розміщення. Оскільки ми говоримо про зовнішню рекламу, то для замовника одне з основних завдань – це вибрати правильну висоту та місце розміщення банера. У цьому питанні може допомогти будівельна люлька. Компанії часто беруть в оренду або купують підйомник для розміщення банерів. Які бувають люльки та яку краще вибрати, поговоримо далі.

Види фасадних люльок: основні характеристики

Люльки бувають двох видів:

  • однопідвісні – кріпляться до будівлі одним тросом. Вони більш компактні та мобільні. Підходять для будівель з численними балконами, що виступають, кондиціонерами, а також з колонами або опуклим фасадом.
  • двопідвісні – стандартні люльки з двома консолями та лебідками (підйомними механізмами). На таких підйомниках виконуються практично всі види робіт, у тому числі й установка банера.

Встановлення рекламного банера: який обрати підйомник

Яку люльку обрати, щоб зробити монтаж банера на стіну? Є кілька нюансів, які потрібно враховувати:

  • Розмір рекламної конструкції – від цього залежить який тип люльки вибрати для більш ефективної роботи (однопідвісні або двопідвісні).
  • Особливості дизайну рекламної конструкції: опукла форма, підсвічування, складні фігури, вага щита. Все це впливає на вибір технічного обладнання, за допомогою якого це потрібно розмістити.
  • Місце розташування вивіски. Для встановлення банера на стіну при виборі підйомника потрібно враховувати висоту розміщення, кутові фасади. І обирати будівельну люльку з максимальною висотою підйому (до 150 метрів).

Монтаж рекламних банерів на фасадах будівель за допомогою фасадної люльки

Монтаж рекламних банерів на фасадах будівель за допомогою фасадної люльки вимагає підготовки:

  • По-перше, має бути достатньо місця для розміщення необхідного обладнання.
  • По-друге, домовитись про час проведення установки рекламного банера. Оренда фасадної люльки в основному передбачає доставку на об’єкт. Також важливим є час закінчення робіт. Адже потрібний час для прибирання техніки з місця робіт.
  • По-третє, також відіграють роль погодні умови.
  • Н3: Демонтаж рекламних банерів на фасадах будівель за допомогою фасадної люльки

Демонтаж банерів також потребує наявності підйомника та бригади фахівців. Єдине, що процес може відбуватися швидше – якщо це зняття вивіски. Якщо це заміна неактуального щита на оновлену конструкцію, такий демонтаж банера на фасадах будівель за допомогою фасадної люльки може зайняти більше часу, ніж просто установка.

Встановлення та демонтаж банерів: головні правила

Замовник завжди хоче, щоб установка рекламних банерів на фасадах будівель за допомогою фасадної люльки виконувалася якнайшвидше і без втрати ефективності. Тому люлька повинна бути надійною та мобільною. Краще обирати підйомник з електродвигуном та дистанційним керуванням – це забезпечує мобільність та спрощує роботу фахівцям, які не будуть відволікатися на керування люлькою.

Вивіска та демонтаж рекламних банерів на фасадах будівель за допомогою фасадної люльки має виконуватися лише після перевірки наявності всіх деталей та компонентів, а також їх робочого стану.

Установка рекламних банерів на фасадах будівель за допомогою фасадної люльки обов’язково передбачає безпеку спеціалістів. Від цього безпосередньо залежить як життя, а й якісна робота. Тому будівельна люлька має запобіжник, який блокує страхувальний канат під час розриву робочого троса або критичного нахилу підвісної платформи. Технік кожні 12 місяців обов’язково перевіряє на справність запобіжне блокування.

Де орендувати чи купити фасадну люльку у Києві?

На сьогоднішній день в Україні багато компаній, які продають чи здають в оренду будівельні люльки. Щоб бути впевненим у якості обладнання та хорошому сервісі, ви можете звернутися до компанії MID-SERVICE – територіально ми знаходимося у Києві. Ми не перший рік продаємо та надаємо в оренду будівельні люльки. Якщо вас цікавить оренда фасадної люльки, то тут все прозоро:

  • ви підписуєте договір на необхідний термін експлуатації (до 1 року);
  • у вартість оренди вже входить сервісне обслуговування та перевірка на справність, а також безкоштовна заміна деталей, якщо є несправності – до кінця дії договору.

Якщо вам потрібна будівельна люлька на постійній основі, то вам вигідніше її купити. Перед покупкою спеціалісти компанії проводять технічне обслуговування. Після доставки на об’єкт проводять монтаж люльки та навчають персонал нею користуватися.

Якщо у вас є ще сумніви, зв’яжіться з менеджером MID-SERVICE. Він відповість на всі ваші запитання та допоможе визначитися з вибором.

Поширені запитання

1. Який підйомник підійде для встановлення рекламного банера на кутовому фасаді будівлі?

Якщо вам потрібно зробити монтаж банера на кутовому фасаді, краще обирати люльку з регулюванням довжини і повороту.

2. Чи є обмеження у використанні будівельної люльки за низької температури?

Ні, фасадний підйомник можна використовувати до мінус 20 градусів за Цельсієм. Потрібно враховувати швидкість вітру до 10.8 м/с.

3. Чи є гарантія на підйомник після покупки в MID-SERVICE?

Так, термін гарантії становить від 12 до 36 місяців.