Будь-яке обладнання чи інструмент потребують обов’язкового проведення планового технічного
обслуговування. І особливо це стосується тих видів обладнання, від справності якого залежить
здоров’я і життя працівників.

До переліку таких агрегатів належать і будівельні люльки. Своєчасна заміна застарілих
комплектуючих, тросів, роликів та інших складових будівельної люльки – обов’язковий етап для
її подальшого безпечного використання.

Що входить до переліку робіт з планового технічного обслуговування будівельної люльки

Плановий ТО та ремонт необхідно проводити не рідше одного разу на місяць або 100 робочих годин
у разі регулярного використання люльки. Також ТО агрегату має бути проведено в обов’язковому
порядку, якщо обладнання довгий час не було у використанні та зберігалося на складі або
підвішеному стані на об’єкті.

Роботи з ТО будівельного підйомника включають наступні пункти:

  • Діагностика та ремонт електричної складової: щитка, пускового механізму;
  • Огляд консолей та вантажів на предмет цілісності та відсутності пошкоджень, сколів,
    мінімальних тріщин;
  • Огляд кошика люльки, перевірка справності засувок та замків;
  • Перевірка троса та роликів. Зношування троса і несвоєчасна його заміна – найчастіша причина
    обриву люльки та травмування робітників;

Після проведення перевірки устаткування потрібно зробити його випробування, тобто пробний
запуск.

Пробний пуск повинен проводитись без присутності робітників у корзині. Процедура перевірки
роботи люльки передбачає її підйом, спуск, натискання кнопки блокування троса

Для проведення діагностики, обслуговування чи ремонту люльки дуже важливо залучати лише
досвідчених спеціалістів. Якщо Ви придбали або взяли
в оренду будівельну люльку
в нашій компанії MID SERVICE, наші фахівці проведуть всі необхідні планові технічні роботи в
короткі терміни

Поширені запитання

Платне ТО будівельної люльки від MID SERVICE проводиться на об’єкті чи ви забираєте
агрегат

Якщо будівельна люлька не потребує серйозного ремонту, наші майстри проведуть ТО прямо на
вашому об’єкті.

Як довго потрібно чекати на майстрів для ремонту підйомника?

Ми надсилаємо майстра на Ваш об’єкт у найкоротші терміни після отримання заявки. Можливий
виїзд майстра в день дзвінка.

Чи вираховуєте час простою з вартості оренди?

Якщо будівельна люлька, орендована в MID SERVICE, передбачає тривале проведення ремонтних
робіт, ми надамо Вам інший агрегат, щоб уникнути простою будівництва.

Як часто потрібно проводити ТО підйомника?

При регулярному використанні обладнання ТО повинно проводитись кожні 100 годин робочого
часу агрегату.